maanantai 25. heinäkuuta 2011

Kahvikuppi ompelupöydän kulmalle


Näin ihanan neulatyynyn Pienikamarissa, josta on sukeutunut tytärten ja minun lempikauppa. Neulatyyny oli tehty kahvikuppiin, joka oli liimattu lautaseen. Himoitsin sellaista kovasti, mutta en raskinut ostaa. Piti kokeilla tehdä itse. (Edit. Ja kun postattuani ryhdyin leikkimään googlella huomasin, että ohjeitakin olisi netistä löytynyt vaikka kuinka. Vanha tuttu juttu siis, paitsi minulle.)


Kuumaliima ei pitänyt, joten mullon vaan kuppi, ei koko kattausta. Ehkä kokeilen joskus uudestaan, jos keksin mikä liimaa posliinit toisiinsa riittävän tiukasti.


Kahvittelu ja kahvikupit näyttävät olevan nouseva trendi tässä huushollissa. Kirpputorikierrokselle himottaisi päästä, ja kupit ja pannut vaan väikkyvät mielessä. Vaikka suunnittelen syksyn hyväksi päätökseksi kahvinjuonnin vähentämistä.

5 kommenttia:

heini kirjoitti...

Uutta minullekin. Kaunis! Nyt saisin perintökupposille käyttöä minäkin. Itse kun en kahvia juo.

Minna kirjoitti...

Enpähän sitten ollut ainoa pimennossa ollut. Hieman kyllä harmitti, että löysin hyvät ohjeet vasta tehtyäni homman. Olen näköjään insinöörimentaliteetin omaksunut: manuaaliahan ei lueta etukäteen.

Emma kirjoitti...

Hauska! Kunhan ei vaan putoaisi lattialle...

Minna kirjoitti...

No putoaahan se kuitenkin, epäilemättä. Varsinkin kun mulla on hyvin pieni ompelupöytä. Mutta siihen saakka :)

Rhia kirjoitti...

Tuo on hieno idea. Mun on ollut pidempään jo aikomus tehdä samanmoinen kotikäyttöön, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. Töissä moinen neulatyyny ei kestäisi viikkoa pidempään :D