lauantai 2. lokakuuta 2010

Kuplia





Eilen oli hieno päivä. Liekö syksyn viimeisiä tätä hupia. Meillä odotetaan jo kovasti lunta.



Vielä kerran Wurm. Ihan vain värien takia. Kaulassa baktuksen tyyppinen tekele Jaipur Silk Finosta. Raidoittui kauniisti ainaoikealla.



Taisin Harmaata arkea -blogin kommenteissa kehua Step -sukkalankaa kestävyydestään. Minulla on tällaiset rumasukat kyseisestä langasta. Ja ne vaan kestää ja kestää, vaikka käytettyä tulee kun kaikki muut on kävelty puhki.

(Blogger halusi jostain syystä väkisin kääntää kuvan kyljelleen. En tiedä miksi.)   

3 kommenttia:

Emma kirjoitti...

Hurmaava Wurm, ja vielä hurmaavampi pää sen sisällä :)

heini kirjoitti...

Jospa minäkin uskaltaisin koittaa tuollaista aina oikeaa kaulaliinaa. Näyttää niin kauniille tuollainen raidallinen. Pipon värit on kyllä niin ihastuttavat. Mulle tulee melkein tippa linssiin muskarissa kun pienet lapset ottavat kiinni saippuakuplia ja taustalla soi joku kaunis kappale. Pitäis kotonakin harrastaa paitsi menis isojen kanssa riehumiseks.

Minna kirjoitti...

Kiitos kommenteista :)

Heini, minä olen nykyään ihastunut ainaoikeaan, jota aiemmin olen aliarvostanut. Kaunista yksinkertaista neulepintaa, ja sopii noihin pätkävärjättyihin lankoihin joita nykyään on paljon tarjolla.